U kan ons op verschillende manieren bereiken. Wij proberen steeds om u zo snel mogelijk verder te helpen via al deze kanalen. Gelieve ons via één van de volgende kanalen te bereiken.
Het contactformulier op onze website kan u ten alle tijden invullen. Ook mails, berichten via Messenger, Google of Instagram kan u steeds 24/24 doorsturen. Wij proberen deze steeds zo snel mogelijk te beantwoorden.
Telefonisch kan u ons bereiken elke ochtend tussen 9u en 12u. Op maandag, dinsdag en donderdag kan u ons ook telefonisch na de middag contacteren tussen 13u en 17u30.
Onze kantoren zijn enkel geopend op afspraak. Langskomen om een afspraak te maken is dus niet mogelijk. U kan uw afspraak maken of inlichting vragen via de hierboven vermelde kanalen.
Indien uw interventie meteen dient uitgevoerd te worden kan u ook ons noodnummer bellen. Dit noodnummer dient enkel voor interventies die op de moment zelf dienen uitgevoerd te worden. Onze noodcentrale heeft geen planning van de gewone dagdagelijkse interventies en kan u dus geen afspraak geven.
Communicatiekanaal | Openingstijden |
Contactformulier website | |
Mail (info@bartmoens.be) |
|
Messenger chatbox | |
Instagram chatbox | |
Google chatbox | |
Telefonisch (052 33 37 99) |
ma, di en do: 9u00-12u00 en 13u00-17u30 woe en vrij: 9u00-12u00 |
Noodtelefoon | Tussen 17u30 en 9u00 |
Kantoor | Enkel op afspraak |